1000 år och 1000 mil.....

.... vi sitter i permobil! (y)


Ooops Ida är hemma och jag har inte uppdaterat hennes blogg.. men jag har faktiskt haft fullt upp! Passar på nu då när jag ändå bara sitter och fryser som en nakenhund i en bil på väg söderut! :) 

Just nu är vädret förjävligt och vi måst köra typ 80km/h PÅ E4an :O:O:O man kan ju hoppas att vi hinner fram till jul, men annars låter en julafton i en kall bil på E4an med endast pappa och broder också helt OK, eller?

Man ser några stycken som har kört i diket efter vägen! Och NU... susade min farbror förbi i hög hastighet, undra vars han har varit! ;)

På torsdag har min moderkaka namnsdag, det är nämligen hon som är Eva, från "Eva och Adam" ni vet.. dom första människorna på jorden, bara konstigt att min pappa heter Lars, jag tror bibeln ljuger!

Och en liten hälsning till ida: KOM PÅ NÅT TILL NYÅR.. de blir din uppgift for the week!;)

Ta vara på dagen och gör något onyttiiiiiiiigt ;) nu ska jag söka på chuck norris på google och skratta lite ;)


OCH NU PASSERADE VI VISST TEFTEBÖLE IDA!<33

//[email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0