julbord

julmat, de är verkligen nå speciellt med det.
Två tallrikar med berg av mat tröck ja in, gott, eller gott, är de? Grymt typ begärligt iallfall. Men nu känner jag mig lite less, vill då inte äta mer innan jul. Fast de är ju ändå så grymt gott, knepigt det där. När vi var som mättats tröck vi efterrätt, med nån konstig paj av nå slag, glass och SAFFRANSGLASS, de är KNEPIGT! Glass är ju som alltid kall, men den här blev man liksom varm av på nå sätt. God eller inte vet jag inte riktigt, jag åt de då ;> + massa knäck och godis.

Kvällen var iaf supermysig, all personal, elever och idrottselever. Där bland fanns gymnasterna, höhö. Emma fick den brilljanta idén att kasta ett pappersflygplan i Evelinas skalle, dock tyckte jag att en skumtomte hade satt bättre. Speciellt den som var ner kletad i saffransglassen med lite nötter och klet på.

På tal om mat har jag Johanna Anna och Vikkan invigt Frasses och tryckt i oss fet mat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0