Se upp för gräddpaket...

...för Ida kastar liksom gärna ut sånna genom fönster nu för tiden!!? Varför?? Ja det kan man fråga sig.. Kanske en ny hobby eller nåt, va vet jag? :)

Sen är nog Ida den första som någon gång har gråit till "män som hatar kvinnor". Udda jag vet, men hon påstod att fotografierna i filmen var så läskiga så tårarna bara förjade rinna så fort dom kom i bild :o Sen började filmen dampa precis i slutet när allt det läskiga hände, det är sånna gånger man känner sig som lyckligast!! :D

Sen idag har jag lärt mig att åka längskidor är precis som att köra bil!! Det finns 5 olika växlar, för att det inte ska varva så mkt. Det är därför jag är så dålig på att köra bil, för jag har aldrig varit särskillt vass på skidorna heller, eller ja.. det beror väl på vem man jämför med, jämför man med Björn Ferry är jag väl gode grym men...

Men nu ska jag dra mig, hejdå. GLAD 2:a ADVENT FÖRRESTEN. seeya //******




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0