storforsen

jag och hannah har sett tomten idag ;o på riktigt, ingen mask, han var helt riktig!

Vi har nämnligen varit och julmyst på julmarknaden i storforsen, haha, vi han med många lustiga saker vid den lustiga fors ;) de är faktiskt grymt förvirrande där med alla broar å sånt!

random old lärare - blev ni lediga nu?
jag - ehhhhm, lång paus. Va?
random old lärare - blev ni lediga nu?
jag - ehm, jo! he, ..he.

WHAT?, vaddå lediga? har vi varit upptagna på nått sätt? x) haha.

Nu ska jag snart äta, sen far jag och hannah och fortsätter med mys at storgatan, där ska bakas knäck och se män som hatar kvinnor, som jag pinsamt nog inte sett än.
Sen övernattar vi där, myyyyys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0