vemdalen

formtoppning har denna vecka bestått av, eller nå liknande.
Igår var jag för faaast för Emma, läs på henne blogg om när hon plötsligt tappade bort mig på kanis 2,5km konstsnö slinga.
Och idag blev de en timma löpning, bra kan jag väll inte på stå att det gick, vi var bajsnödiga och klagade hela rundan, så formtoppningen får vill väll se hur det blev med, men bra ska vi va!
Imorn, 06.00 går bussen på Internat Ugglan mot vemdalen, för svergiecup och riksläger.
ååwiwiwiwwywyeeYYYyyeyeyhöiillhö, va kul de ska bli!

vi har dock ett stort probelm som måste lösas till imorn. Jag och Emma har nämnligen föroläpmats så  hårt, så vi måste nu sitta fram och trängas i typ 10 timmar?
För att vi var dom minsta, men hallå?
Vi är då längre är både Calle och håll.
Och joar och ullrik går ju inte under de tjockas kategori precis, alltså ska nån av dom sitta fram!
vilket i-landsproblem alltså.

Men, upp 04.30 var de. PUSS


Just de, min käre vän Hannah har fått äran att äga ett bakben på min blogg, så nu hoppas jag innerligt att du skriver när jag är borta ;)

Kommentarer
Postat av: SABiNA :)

Okej Ida No problems! Kirrar det, fast den måste ju vara större för fan! ;)

2009-12-16 @ 20:00:40
URL: http://sabinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0