juligt

nytt inlägg! woooho :D


undra vem som kom på det här med jul? ..jag gillar konceptet iallfall!
..ledig från skolan, massa julklappar, mellandagsrea, vintermys, tomtar, och alla är glada och snälla, kan de bli bättre? :D


kom på att jag inte skrivit om hur julen va än.., det var iaf toppen! bra klappar, och allt :D
jag fick :

en volume master
hårprodukter
pengar
pressentkort på make up store
pressentkort på DIVA
en väska
en sån här svart han som man kan hänga smycken på, alltid velat ha en, också får jag en av snällahannah :D
och en typ likadan fast en träd 
body lotion fantasy, (samma som parfymen ;)
nå ljus
frank dandy trosor
en soda stream ;D ( fast den var som till hela familjen )

har nog glömt nått, men typ sånt därnt som man alltid får;)


och nu är det snart en nytt år, 2008 har varit ett grymt bra och härligt år, på alla sätt och vis:D 
och nu känner jag att 2009 kommer också bli hur bra som helst! 




Kommentarer
Postat av: emma :)

Jaa 2009 kmr bli greeeiijt! :D

2008-12-29 @ 12:17:19
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: emma :)

sv: det är pappa som har fotat dom faktist ;)

2008-12-30 @ 13:29:31
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0