KAKOR <3

MIN RADIO FUNKAR ;DDD woooohoh, kan ni fatta att jag, ida noren har byggt mig en egen radio som funkar, på tekniken så ska man bygga en, så nu måste jag ju bara för MVG :Å, ioch för sig så fick jag bara in en turk kanal, men huvudsaken att den fungerar, ja menar, hur många har en radio som pratar mongospråk?

våra kakor kom idag också, så nu måste jag sälja 21 lådor, kom och köp av mig!;D men jag fick inte ta hem dom idag, men då hade jag så fruktansvärt ont i magen för det var svinit äcklig mat på skolan idag, så då snodde jag hem en låda så jag slapp vara hungrig på väg till bilen! :D,
haha, de såg nog lit små fult ut när jag och hannah kommer där och trycker i oss kakor, haha :Å

Våra tapeter till köket har kommit idag också;) hihi

Träffade emma idag också, hon hade bestämmt att jag ska vara hårmodell för henne typ i januari, shiiiit va läskigt å gå på en catwalk vid massa folk som står och stirrar, men det blir nog grymt kul ändå;D,
jag älskar att ha en kusin som frisör! , nejdå jag utnyttjar henne inte ett dugg.. eller?;)





Nu ska jag på skidträning med skidlinjen, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0