lördag

det blev en treeeevlig fredag.
På morgonen åkte jag och reike skidorientering med min far,  det gick faktiskt  skit bra för mig;D det var längesen jag tyckte att det var så här kul att träna! vi åkte fem korta banor, första for jag åt helt fel håll, men försutom det bommade jag ingenting;D
jag längtar till harsa lägret, så jag får träffa alla min sötaorienterare som är i kiruna i helgen, utan mig :( har inte träffat dom på as länge. + att jag kmr träffa en annan snygging som fyller år idag ;D grattiiiiiiis <33333333333333


efterträningen gick jag till skolan för att ha musik i 40 min, givande :O. Sen gick jag hannah elin matilda & vikkan till erika och sjöng singstar, grymt kul ;)

sen hem och fixa mig sen "fredagsmys" med massa people;) det var också kuligt, fast jag missade idol,
och robin åkte ut :O buhhh.
Idag vet jag inte riktigt vad ska jag göra, har ont i halsen också, så är nog på att bli sjuk :(, så det blir ingen träning, jag som var helt pepp, menmen:



  


   sötnosar;)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Blä att Robin åkte ut :/

2008-12-06 @ 14:33:48
URL: http://carecrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0