pappas tröjja

För nåndag sen var jag sugen på lite ny kläder, så jag begav mig mot våran typ skrubb med massa kläder och skit som mamma inte bågar slänga, men ändå använder vi det aldrig! Men hursom helst hittade jag en tröjja som jag första tyckte var gräslig, men tänkte att med ett bälte i midjan så kanske de funkar?
Men var ändå lite osäker, så jag gick till min bror med synpunkter, han tyckte den var snyggful och lite linda bengtsing.. hmm, hur ska man tolka detta? x)
Men hannah tyckte iaf om den så jag tog den, och den "gick hem" ;P



Kommentarer
Postat av: emms:)

jaa :) det blev skiit fint :)

Jag gillar att göra fint av kläder som ingen använder jag med ;)

2008-12-03 @ 16:20:36
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0