torsdag

jag som var så stolt över min radio, så njöd över att den fungerade, halft förstörde den! ..men nu funakr den igen ;D hahaa.
Jag har aldrig riktigt varit ett med borrar, men jag tänkte det att jag måste väll, jag skulle borra ett hål i locket, men jag höll nog inte nog hårt så borren liksom slukade upp hela radion som snurrade runt där och kretskortet det flög iväg och massa kablar sletslös x) hahaha, petter kom chokerad springades för att försöka hjälpa mig, men det var försent ;p haha. jag är alltid smidig!

och imorn äre helg, jag känner att detta kommer bli en bra helg :D.
Jag älskar verkligen min fredagar, och imorn är den ännu bättre!
har ingen lektion på morgonen och sen har pappa tagit ledit från slöjden för mig så jag kan vara med på skidorienteringsträning på morgonen ;D,
och sen har jag musik 40 min, sen slutar jag ;D. såååå niiice.
Sen ska vi hem till erika och sjunga abba singstar, och sen fredagsmys :Å hihihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0