jag saknar dig!

  • detta händer mig varje år, även fast jag vet att det kommer hända så börjar jag ändå inte tidigare, nej jag spara allt till sist. Jag pratar såklart om julklappar! Jag har inte köpt en enda :O, och vete tusan inte när jag ska köpa de heller. Måste in till lule, i denna håla finns det verkligen inte något att köpa. Linn undra om jag skulle följa igår, men jag kände inte allt för sugen på att alls fara nån stans igår, och ont i halsen hade jag också! Problemet nu är bara det att nästa lördag är det lucia så då har jag luciavakat hela natten, så då kommer jag vara allt för trött för att gå på stan, och lördan efter det är jag på skidorienteringsläger, hmm... eller vänta? affärerna kanske har öppet söndagar också så här vid jul?, Linnea du som har koll, vetdu? ;) Annars ska jag in till sjukhuset nästa måndag och kolla upp magen, då kanske jag kan fara ppå stan;) eller så kan jag fara in om jag slutar tidigt nån dag, det löser sig nog!

    Sen ska ju jag också ha julklappar, ..hoppas jag?;)
    Brukar alltid ha så långönske lista, brukar alltid komma på så bra saker, men iår vet jag inte riktigt..

    Behöver verkligen en ny mobil, känns som att de jag har nu gjor sitt. Men pappa ska på nån tävling i japan efter jul nån gång, så då får han köpa en billigare där istället.

    Här kommer iallfall min önske lista

    dig <3
    en superfin stor väska jag såg på skoaffärn på byn (otroligt nog)
    en till make up store kurs
    någon slags talang så jag nångång blir bra på orientering och skidor x)
    pressent kort på diva, så jag kan köpa min efterlängtade kofta nån gång!
    hårsprayet börjar ta slut också,
    osis puder wax "dust it"
    årsförbukning av lanza shampo  + balsam;)
    muskler
    antilathet
    pengar
    en ny digitalkamera skulle inte sitta helt fel
    objektiv till systemkameran
    ipod "touch"

    okeeeej, det blev nog tillräckligt ändå;)

    godjul! <3




Kommentarer
Postat av: Linnea :)

hahaha, vad du är sööt ;)

jag diggar din önskelista staaarkt :D<3

2008-12-09 @ 22:22:53
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0