you're simply the best.

undra vad jag skulle göra utan alla min sötvänner?, jag älskar er vekligen <3


Hannah

Jag har kännt dig så länge att jag inte kommer ihåg när jag träffade dig första gången. Vi är nästan jämt med varan, jag tror inte det är många som är så bra kompisar som vi är. När du säger något vet jag precis hur du menar, utan att du säger det rakt ut, som vi brukar säga - vi har samma hjärnor.
Ditt hus är nästan som mitt andra hem, jag kan göra som jag vill, om jag blir hungrig går jag bara och tar nått hur kylen, och som du vet så händer de ganska ofta;D hahaha.
Jag har till och med mina egna kex oss dig som bara jag äter av :Å. Vi delar nästan allt som systrar, när vi är och shoppar tittar vi ofta på samma saker, så en del saker har vi tillochmed köpt tillsammans.Vi kan skojja med varan,  och vi vet att vi alltid kommer att vara vänner! <3




Emma, Linnea och amanda.

Med er har jag alltid roligt, så många läger och så många minnen som vi har. typ idre 08, det skulle aldrig vara lika roligt utan er! Vi träffas inte allt för ofta efter som vi bor en bit ifrån, men ni vet att jag gillar er! Till hösten far Linnea och Amanda söder ut, vi kommer sakna er grymt mycket! <3
Ni får mig att vilka träna och kämpa, för seriöst utan er så hade jag slutat orientera för lääääääänge sen! <3





Elin, Linn, Anna & Malin.

Utan er skulle jag inte kommit till skolan, jag vet att jag har sviktit er, och det kommer jag alltid få ångra. men det är glömt nu, många minnen med er och mer kommer det bli!  Vi har gått skola tillsammans sen tvåan, det kommer bli så konsitgt att inte träffas varje dag till hösten, men ni vet ju ändå att jag gillar er;)



 


Att skriva upp alla skulle ta för lång tid, men ni vet ju vilka ni är och ni vet jag att tycker om er;) <3

Kommentarer
Postat av: emms:)

IDA! du är goo :) Kan int heller säga hur mkt jag gillaaaaaaar dej! :)

För jag gillar dej VERKLIGEN FÖR MKT!!!! <33

2008-12-07 @ 19:27:12
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: hannah

hihi vad effektiv du har varit på bloggen på sista tiden ida :D höhö gillar det senaste du la in, höll på att skratta ihjäl mig det där om att du bara går å äter från våran kyl när du blir hungrig :D och att du har dina egna kex här! :)))) hahaha puss<3

2008-12-07 @ 22:54:40
Postat av: Linnea :)

jag får typ ångest när jag läser det :/<3 jag vill ju inte lämmna eeer! :/ meeen , det ordnar sig nog, jag väntar på besök i sandviken 09 jsut so you know! det finns ju andra du kan hälsa på, på vägen oxå (; thihihih. Inget kan komma emellan The Gang, promiiiise ! i'm happy I got you (:

2008-12-09 @ 22:27:09
URL: http://lsundstrom.blogg.se/
Postat av: Linn

Naaw<33.. Men vänner håller ihop även om man inte går i samma klass :) <3

2008-12-11 @ 15:01:42
URL: http://iiidanoren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0