litet sött räk prov

Jag känner att jag verkligen har kommit in i det här med att blogga, detta är mitt tredje inlägg för dagen, jag känner mig stolt. Och det är faktiskt riktigt kul.

Jag satte mig ner med två supergoda kakor mamma hade gjort och tog fram matten för att komma ikapp alla sidor jag ligger bak, men då står pappas jeeeevla dator där på köksbordet och frestar mig, men nej jag måste hinna  i kapp, tills jag inte fatta nått mer, så gav jag upp ;) 
Engelska prov har jag imorn också eller det är inget riktigt prov utan gabriella har döpt det till "det lilla söt räkprovet", men jag tycker inte det är nått söt prov..  men jag har då bankat in så mycket som går, som jag alltid gör, men ändå lyckas jag bara få typ G+ kanske vg om jag har tur;)
NÄ! gabriella har inte nå söta prov alls.
Onsdag har jag matteprov, och jag kan naaaaada.
torsdag, svenska inlämmning, usssssch!

men jag tror jag ska gå och lägga mig och mysa med kisse ;)
Pussågodnatt gullungar <3bebiiiisjag

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan länka till din blogg om du vill, i min "spana-in"-lista på min blogg :) om du vill? kram

2008-11-25 @ 15:52:24
Postat av: Åsa Stubbfält

haha, glömde skriva mitt namn på förra kommentaren! ;p smart.

2008-11-25 @ 15:53:28
URL: http://asyourlifeflies.blogspot.com
Postat av: Erika

Sötunge! ;D Vad kul att du åxå har en blogg! xD

2008-11-25 @ 19:56:30
URL: http://lillaiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0