mjukglass är gott

halllllo;)

idag har jag varit allmänt trött hela dagen, bara för att var prov :O, men jag han dricka mig lite kaffe på lunchen så det gick nog ganska bra ändå, eller det känns oftast bra, fast sen visar det sig inte vara så bra ;P. menmen, jag räknade ut idag att jag 230 poäng mer än vad jag behöver för den linjen jag tror jag ska välja x), så det spelar inte så stor roll hur höga betyg jag får..

Ändå sitter jag hos hannah och pluggar :Å, hehe.
Men hon sitter och äter så jag passade på att blogga lite, jag hittade en bild på mig från då jag och hannah var i Umeå i våras, ändå skönt med sommar. Men ändå så mysigt nu med alla snö! Har snöat hela dan idag med, så kuuuuul :D

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

shit vad ovanlig du såg ut i lugg! men somvanligt passar du ju i allt :) hoppas vi ses snart:D<3

2008-11-25 @ 20:02:25
Postat av: Åsa

så, nu har jag länkat dig ;D man får oftast fler besökare på bloggen om någon har länkat ens blogg!

vad är det för linje du tänker gå då? :) och var ska du gå? kram

2008-11-25 @ 21:02:03
URL: http://asyourlifeflies.blogspot.com
Postat av: emms

har jag äns sett dig i värklighet med lugg ida ? (:

vi träffas allt för sällan!

2008-11-25 @ 21:05:51
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Malin :)

Oh, vad ska du välja för linje då?

Behövs typ 30 poäng för bf/op! (y)

2008-11-26 @ 20:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0