SNÖSTORM I ÄLVSBYN

alltså imorse var det fan problem för mig när jag sku ta mig till bilen, fast vi har en carport x) haha,  det har snöat och blåst hela natten och dagen idag, så nu har vi super mycket snö, det är mysigt :D

Hannah är så smart!, idag  hon bara.
- IDA! vickan sa till mig idag att det är första advent på söndag;D
haha, så clever alltså, fast jag har sagt tusen gången i helgen att jag måste baka knäck till på söndag eftersom min klass ska stå och sälja. Men nää, hon förstog då inte att det var för att det var skyltsöndag XD hahah, hannah är smart ;D

Jag har kommit på att de sägs mycket roliga saker varje dag, som jag har tänkt skriva på bloggen men nu kommer jag int ihåg dom..


men nu borde jag plugga. puss!bild från då vi va i hemavan å åkte slalom i fjol ;):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0