FÖR ATT VI SKA TILL TALLIN

Innan jul lovet ska vi ha nationellt prov i argumentation, för dom som inte vet vad detta är så kan jag vara så snäll att förklara ;D, vi är inndelade i grupper tre och tre, occkså har vu fått ett ämne vi ska argumentra om även om vi inte tycker det. Jag emil och Linnea ska var mot abort x), jag tror ändå det kommer gå bra. Men iallafall så det bästa av allt är att Isak fick FÖR homosexualtiet xD HAHAHAHAHAHHAHA, så jävla ägd, han är typ bög hatarN #1 !.


Fick iaf VG på engelska provet jag skrev igår ;D wohoho, nu kanske jag höjer mitt betyg igen.  Däremot så har jag failat stort på matteprovet idag :@. menmen, jag kan ju int vara bäst jämt :D. 

Nu sitter jag här och äter kakor, jag gillar kakor:Å. Min mamma är sjukskriven denna vecka, så då bakar hon massa goda sorter som jag får tjocka i mig ;D.  Sen ska jag på skolan igen,  vi ska planera våran lyxresa till tallin:Å. Men nu måste jag göra klart svenskan, annars får min lärare dåndimpen på mig x)  




min snygga klass?

Kommentarer
Postat av: emms

ska ni till tallin ? :O

var ligger det ^^

2008-11-26 @ 17:03:21
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Ida

jag hade oxå mot abort när vi gjorde de där förra året hahaha :P

2008-11-26 @ 17:16:02
URL: http://idaaag.blogg.se/
Postat av: Åsa

Okej (: jag vill gå OP i Luleå, med inriktningen "hälsa". Eller media kanske. Men jag får se vad det blir i slutändan och om det blir att flytta till Luleå. Just nu har jag typ beslutsångest! ;p

2008-11-26 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0