tolkning

Jag har vaknat två gånger i natt av att världens obehaligaste sena drag x2!  Jag drodde jag fick typ en hjärtaattack, för jag var typ halft medvetslös, för jag var som halft i en dröm, också var det så konsitgt för jag drömde nånting om hannah, och då var det som att det var hon som fick sena draget, fast sen när jag vakna kände jag dock i mina stackars smalben att det var jag xD, haha dom två första timmarna idag had ejag lite problem med min gång :Å

Idag har hannah tolkat baki Pedro på boben xD hahaha både hon och pedde tyckte det var kuligt:)


Nu är jag äntligen klar med svenskan, satt uppe till halv 1 i natt och blev ändå inte klar, men nu så :). ååååh, min lärare var så snäll idag och gavs oss två feta skålar med godis, bara för att jag int äter godis :O, men jag tog och sen gjorde jag en ida frågelek så de som svara rätt fick en godis, mihih jag är så generös av mig!

men nu ska jag nog snart gå och sova, är aningens trött.. godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0