tp helg och tp

dålig uppdatering på sistone, men jag tar väll min braiga helg lite kort. 
I fredas vare iaf TP fest, gryyyymtkul var den! måste verkligen göras om nu efter premiären!

Lörda morgon kom Emma och hennes family och hämta upp mig så for vi till a-jaur för sista skidotävlingen för i år. Men läs om våran kuliga helg, och de skabbiga vandrarhemmet, och våran offpist åkning på emmas blogg ;D

En toppen helg helt enkelt!


Och imorn äre TP premiär, och vi kom nu i kväll att JAG ska ha en roll !!!!  ; ooooooooooooo
Fanny har magsjuka, så jag ska spela en bokhandlare. Jag har fem repliker och jag kunde dom direkt, så de går nog fint ;D höhöh.

Blir lite tråkigt när tp snart är över ;/ vi har faktiskt grymt kul! ;D Idag har jag rakat petters skalle ^^


 
TP - festen




Kommentarer
Postat av: sabina

haha joo, precis! alla får ta med sig skivor ;) men nästa blir ju förhoppningsvis längre också :)

2009-04-06 @ 22:28:38
URL: http://sabinalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0