träningsveeeeerk x3000 AB

de gör ont vars man än tar!

hårdträning dom senaste dagarna.
Söndag sprang ja många långa intervaller, hata intervaller!!
Igår träna ja med skidlinjen, sprang för folkan till älvsbyverken där vi hade typ styrka gympa med Sara, alla va gode döda efter de.
Så idag vakna ja upp med träningverk så de räckte.
Men då vare träning med skid. idag igen. Vi sprang älvsbynrunt slingan, och träna inför tävlingen. Vi skulle springa 15 sekunder sämre per km än vad våran tävlingsfart är, gick ändå rätt bra för mig.
Känns bra inför tävlingen, och då kommer jag ju inte ha träningsverk, så de går nog fint :)

Men nu ska jag iaf krypa ner i min säng och mysa med mitt duntäcke ;>
MEHHHEE

gnaattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0