stabilt

okeeeei, jag erkänner. Nu varde extremt länge sen jag gjorde ett seriöst inlägg. Men jag fattar egentligen inte de här med att blogga, typ skriva vad man gjort och tror att nån ska bry sig? ;). Men jag tycker ändå de är lite små kul, dom som läser får väll läsa :).så jag gör väll ett inlägg om de som hänt sen sist ;)

Nu kommer jag ju då inte ihåg ens hälften, för de har börjat ändå så mycke kul nu för tiden ;>.




  • Men iaf, på påsklovet va ja ju då på USM läger i göteborg med Linnea och alla andra sötingar ;)
    De va gryyyymtnniiice, typ helt grönt å varmt, värsta sommarn!. Blev även å tävla årets första tävling, ja kom 8a av tyo 51 ;O. Jag är fortfarande lika chockad ;b.
    Men iaf, så har Linnea en bra beskrivning på den braiga veckan ;>
    Läs hennes blogg (:




  • Vi har bestämmt oss för att snart sälja Pedro :(
  • Jag har beställt mina björn borg glasögon nu
  • Jag och Hannah har tagit fram Malte, och hämtat Malteser (hans nya man). Och pimpat dom :b.
  • Hannah "LIVING THA DREEEEAM" hela veckan, när brittis va i hemavan ;)
  • Jag och Linnea har träffat John i Lule, lääänge sen sist!
  • Jag har gjort nationella i Matte, och förvånansvärt gick de bra ;o. Tror ja.
  • Skolan har börjat om, och vi saknar tp gryyymt mycke!

     
  • emmab har övningskört ;o haha.
  • emma ö har flyttat hemmifrån ner på byn ;)
  • johan har lämnat sittt nintendo wii åt mig innan han for hem :>
  • jag sparar pengar till klassresan, så jag kmr int kunna shoppa typ på en månad ;O
  • Hannah har kommit in på frisör!! ;D
  • De har varit jätte varmt dom senaste dagarna, SOMMMMAR!

Och sen hare hänt mkt mer som jag kommer ihåg.
Nu äre iaf helg, sköööönt. I fredags var vi på bio, sen gick ja Hannah och Matilda hem till Sara, de va treeevlit ;)
Igår var massa snyggingar här och laga mat å åt en massa å såg film å så där, så de har varit en svinbra helg ;)
Idag ska jag vara med Hannah har jag bestämmt ;>, och sen måste ja träna också, men först ska ja dricka min toblerone cappucino och sen diska upp i köket från igår ;b.

hadeeee, PUSS









    hihih, hannah visade mig ett redigeringsprogram, de är kuuuligt ;>





Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du börja ta kort på dina outfits , ;P du har så snygga kläder ! ;>

2009-04-26 @ 12:52:59
Postat av: ElinÖ

Så jävla klockren den där tp-bilden var!! <3<3<3

2009-04-26 @ 21:01:14
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Julia

Hej varför ska du sälja Pedro?? Vad kommer han kosta??

2009-05-22 @ 23:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0