kalle och chokladfabriken

Idag har jag kännt mig duktig^^. Först och främst lämnade jag in de förbannade loggboken om Kalle och chokladfabriken (ni ska bara veta hur chokladsugen ja blir när jag läser den!!) . Nog för att boken var grym, så äre ju inte alltid lika kul att sitta uppe till ett!(y). Sen klara ja alla franska glosor, YEEEEAH!

När ja väntar på att min kärefar ska hämta upp mig, ser ja på komun huset att de bara var 11- ;DDDD äntligen kunde jag åka lite skidor, de behövdes verkligen. Så jag och pappa for upp och åkte i 1 & ½ timma typ, gick grymt trögt och jag är i sämst form, men de var ändå grymt härligt. + att vi hade bad på idrotten, faktiskt lite små jobbigt, förutom när "harry tha man" kom på den brilljanta iden att kasta ut massa mynt i vatten som vi skulle leta.. hmmm.
Och nu har jag vart å ridit, så flitig jag är;b


Fredag imorn, efter skolan ska ja följa hannah in till Lule som ska på sin make up store kurs, och barnbidraget kommer imorn så då blire agresivshopping, som pappa alltid säger.
Har äntligen hittat ett par varma skor på DIVA, pappa tycker inte lacoste skorna är lämpade för 30 minus grader. Men får se om ja köper dom, hannah har ett par liknande så jag vill ju inte herma lixxxsom.
Ajja, ska nog ta mig en dusch nu. PUSS!






Kommentarer
Postat av: malin n

åh, jag såg den filmen nyss!

jag ska också shoppa i helgen. ;D

2009-02-20 @ 15:22:36
URL: http://jenecomprendspas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0