07.14

har ingenting att göra så jag passar på att blogga lite innan skolan, har bad på morgonen så jag slipper duscha eller fixa mig nå nu, skkööööönt!;D Så nu sitter jag bara och väntar på att hannah ska komma över så ska vi fara. Kanske borde jobba lite matte medans jag väntar, Sara hade ett av de där allvarliga samtalen  med mig igår, hade särskilt många rätt på diagnosen x). Känns inte så bra angående matten just nu x) hahaha. Igår lämnade jag in diagnos 3 och i veckan skulle jag tydligen gjort diagnos 4 så jag ligger bara ett kapitell bak, YEEEAH! + att vi har prov nästa vecka, jag räknar med ett IG! Jajja, de är bäst jag börjar..

Nejjustde, var de nån mer än jag som blev som förstenad när ni såg den nya ica reklamen, de var de nå jävla wanna be skådisar!! :O men sen blev jag lättad när de stog att dom andra var tillbaka nästa vecka! ;> höhöh.

ajja, ha en trevlig skoldag(y)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

superbloggarna! ;D

2009-02-18 @ 17:00:39
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: emms:)

jaa jag blev riktigt arg på den där reklamen!!

VARFÖR göra ny reklam när dom gammla ändå int var med? haha :))

2009-02-18 @ 20:37:23
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0