besök hos emma

såja, nu är mitt hår i bra skick igen. Kom just från emma, blev bara att klippa idag. Han inte bleka nått, men de blir till veckan. Eftersom de nöter så mycket med blekmedlet blir de en intensivtoning som ljusar upp två snäpp. Så vi ska slinga med den, så de kommer inte bli så jätte ljust på en gång, men de sköter ju solen sen ;D känner att jag hellre kan ha långt hår än å vara jätte blond nu.

Blev iaf att vi var tvungen att ta av det typ lika mycket som sist, men mitt hår brukar växa ganska bra så de är snart långt igen, hoppa ja ;) Förut hade jag kort från öronen och fram till ansiktet och sen långt baki öronen, men nu vil ja att de där ska växa ut igen, så då måst ja klippa ihop de mer och mer. Men snart är allt lika långt igen ;D då kan jag klippa nån ny lite roligare frilla.




 


här var håret ganska långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0