fredag den 13:e

ojoj, sånna här dagar brukar inte vara gå så bra för mig.
Och de gjorde de till viss del inte heller! XD

Iallafall så började dagen med matte, jag & hannah kände inte för att vara seriösa denna lektion heller. Så vi hittade hannahs pappas paraply som jag hade i min väska, vi tänkte att när de redan är en olycks dag, varför inte satsa på stort?
Så resten av matten jobba vi under vårat fina vinröda paraply, det gav oss faktiskt nåra snilleblixtrar! vi kände att vi var riktigt smarta!

Sen vare slöjd, jag och cornelia fortsatte på våra ubersnygga tröjor, ni kommer bli chockade hur snygga dom är! ;D
Sen musik, måste bara medela att jag äger på bas!!

Sen börja de farliga, jag Hannah, Elin, Cornelia och Anna tog bussen in till lule för shopping å sen se  i taket lyser stjärnorna.
Bara tanken av att åka buss på freda den 13e är ju skrämmande, men vi klarade oss :D
HIttade mycket fint på stan, synd bara att jag inte är miljonär.
Men jag är nöjd med mina inköp, de blev:
Svarta chinos & en vit&beige randig t-shirt från gina. Blåa jeansleggins från VILA och en svart och blå långärmad tröja från Diva. och örhängen.
Sen bion, grymt bra film, men lite sorglig, alla grät på slutet ;b

Sen kom våran "freda den 13:e otur".
Vi hade bestämmt att äta efter bion, för vi hade 40min tills buss gick. Men nej, bion slutade senare än vi trott. Så då blev de brottom.
Vi skyndar oss int på max, men då äre såklart värsta kön, och gubben i kassan bara stod å garva åt oss. Vi fick inte missa bussen för de var sista som gick till älvsbyn XD
Så vi tar maten och kutar allt vi har till bussen, och där kastar vi i oss allt, fast mina strips var iskalla.
Så de blev äkta SNABBmat ;D hahahaha, de var rätt komiskt alltihop!
Och stackars hannah förfrös händerna och var medvetslös hela vägen hem :P
Men nu verkar hon må fint igen ;)

Imorn är det alla <3 dag + att emma markus ida och lisa fyller år ;D.
Herman är i stockholm och har värsta talet i globen, gooooode coooolt ^^

Jag ska iaf fira hjärtdagen med flickorna hos hannah, och tröst äta massa gottigheter, sånt gillar vi ^^
Om de inte är för kallt ska jag även lära dom åka skidor, de lär ju gå som de går XD hahaha

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, man blir trött efter sånna här dagar ;b
Kanske tar mig nå att äta ;b hahah han ju int njuta av min hamburgare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, alla grät inte, dom som satt baki oss skrattade för fullt ;D HAHAH xD

2009-02-13 @ 23:16:10
Postat av: Cornelia

Hahaha du äter alltid Ida XD haha ;D

2009-02-14 @ 11:32:51
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0