harryyyboy

idag förgyllde jag harrys dag på idrotten^^, han fick nämnligen en av de berömda lapparna av pappa. Han blir alltid lika smickrad :D
Är sjuk, så jag dömde min kära klass som spelade vollyboll, de gick inte så bra för mig, varför har man inte 25 fingar istället?
Harry måste ha nå magicfingar :D

På matten for jag till vårdcentralen för att kolla min asonda hals, läkarn blev lite småchockad över hur den såg ut. Så jag fick absolut inte gå tillbak till skolan, lite små skönt efter som vi hade 2 timmar kemi:O

Men något som inte är lite småskönt är att jag måste äta pencelin i 10 dagar!:O:O:O. nooooooooo, jag missar USM, så jävla typiskt mig!
Dessutom får jag inte träna/tävla på 10 dagar :O, jag som skulle bli bra!:(
Men då får jag vara med heeeermis ännu mer, för han kommer upp på fredag :D hihih.<3

  min käre idrottlärare harry tha man ;D



YES, nu måste jag skriva nationella i feber imorn!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Harry den förvirrade xD haha

2009-02-04 @ 19:06:37
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: hannah :D

haha idag åkte jag hem med matilda, så kommer det nån och cyklar rakt ut över vägen när vi kommer och kör så vi måste tvärbromsa, gissa vem det var! Vem om inte Harry! :) hahahahahhahaha höll på att döö, carina trodde att det var en lite 6a ;p

2009-02-04 @ 19:23:35
URL: http://haannahnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0