men Ida va har du för visp?

onsda, blev en slapp dag i skolan. Bad på morgonen, alltid skönt å slippa fixa sig på innan ;) harry fortsatte med sin leta pengar lek. Sen matte prov, och alla blir nog chockade över att höra detta, men både för jag och hannah, (mattegruppens stjärnskott^^) gick de förvånansvärt bra för, blir kanske till och med ett VG ;D
Sen engelska, lunch. Och sen typ förberedningar inför snöskulptureringen imorn ;D Jag, Elin, Linn, Cornelia, Anna, Adam och petter ska göra en kyckling i ett ägg XD HAHAHAHAH, den kommer ju verkligen bli bra.. Ni ser den  fast i lera längre ner.

Efterskolan for vi hem till hannah, alltid lika skönt å gå till henne efterskolan;) Vi drack våran nya spec. kaffe drink^^ och prata på allt möjligt ;> Sen blev det ett härligt skidpass i de fina vädret, sen pedro + att jag har vart ute å gått. Grymt härligt, så nu ska jag ta mig ett varmt skönt bad och he på nån gammal söt skiva ;b.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nu har du varit dålig på att uppdatera igen ;D;D höhö ^^

2009-03-04 @ 10:21:03
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0