mys fredag med bästhannah ;)

slappar skoldan idag då, älskar mina fredagar..
matte - jag&hannah är aldrig seriösa så den funkar
syslöjd - jag och cornelia gör välrdens snyggaste tröjor
musik - jag är grym på bas!!! deni.

Efter skolan for jag och hannahpanna till mormor & toriiis. Käka nudlar å fika ^^, sen bussen till Luläää. Hannah for på sin sminkkurs å ja shoppa under tiden. Det blev ..
en scarf på DIVA
en tjockare kofta - carlings
och äntligen hittade ja ett par varma skor, inte dom jag tänkte först. Men de blev ett par andra lacoste, tyckte inte dom var världens finaste, men dom var billiga och varma, så pappa är nöjd ;D

Träffa Emma på bussen hem också, prata om håret, det blir nog blond trots allt. Var sugen på brunt just nu, men det blev lite för sent om jag ska va blond i sommar.. Så på söndag blire nog att klippa och bleka, ska inte bli hel blond änn, så de blir lite brunt kvar ^^

Ikväll har jag vart hos hannah ;D Hennes bror ladda hem Yes man åt oss, den va grymtbra! Fast hannah har sommnat, haha så jag passar på att blogga lite, men kanske ska ta och väcka henne snart :b  hahaha. Imorn blire först tävling i lulee, naaajs att träffa alla olare ;D sen på kvällen ska jag me tjejerna till Cornelia, och de blir ju också najs, så de blir många najsa saker imorn med!, sånt gillar vi.
Nääe, nu ska jag väcka hannah :P PUSS


Kommentarer
Postat av: hannah ;D

jaha, så du satt å blogga när jag sov XD hahahah

2009-02-21 @ 12:59:37
URL: http://haannahnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0