snickersgröt

ikväll har jag roat mig med att baka snickersrutor (dom ja en gång i tiden nästan döda cornelia med) och då slog de mig att jag kanske borde göra om bloggen till en MATBLOGG ;D jamenar, de är ju ändå de ja kan som bäst! Dessutom kanske jag får mer besökare, vem gillar inte mat lixxxxxom?
Iaf ett inlägg om dan med mat, passar mig peeeeeerfect!

nu sitter jag är och skriver på msn och äter mina snickerrutor, fast de är inte som rutor nu, dom höll inte ihop så jag hedde de i en djuptallrik å äter de typ som gröt, grymt god gröt ;D

Kommentarer
Postat av: emms:)

åååh det låter ju bra ;)

Idas matblogg :)

haha (;

2009-02-23 @ 17:37:54
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0