tha trio kamp, och nybyn.

Tävling i bergnäset igår, de var bara jag emma & Linnea med, så de blev en tuff fight^^.
Gick så jäkkla bra ibörjan, har aldrig gått så bra iår. Låg tvåa typ till 6an eller nå, men då upptäckte jag att de faktiskt gick bra och då började ja bomma och sen blev ja trött å bommade ännu mer. menmen.

Sen på kvällen for vi till de omtalde nybyn och besökte cornelias snygghus. För er som aldrig besökt nybyn, så kan jag säga att det är verkligen en upplevelse^^, ojoj, säkert 10 hus såg vi på väg dit. Grymt alltså!
Vi myste på och såg kalle och chokladfabriken, svinbra film alltså :b sen kan man ju inte lämna cornelias hus utan en cupcake i magen^^  alltid lika goda som vanligt ;D

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Vad glad jag blir över att du gillade mina cup cakes :0)



~Livet i byn

2009-02-22 @ 13:06:00
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0