toppenhelg

Det blev en toppen alla hjärtans dag! ;)
Massa mys och tröstätande med snyggflickorna^^.

Vi va hos hannah och åt en massa, sjöng singstar och prata om allt möjligt och åt lite till och myste på ;D
Sen sov vi hos henne, eller de var menat så iaf ;b.
Nu har jag precis kommit hem från en grymtkall men härlig promenad från stallet, har vart å busa med lillepedde i snön.
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med folkanmat, sånt gillar vi ^^, sen ska jag slappa och mysa på lite här hemma. Och som cornelia skrev, förbereda mig pysiskt för skolan imorn:p

Sen får vi inte glömma att Emma, ida&lisa, markus, daniel i hannahs klass och linns pappa fyllde år igår ;D GRATTIS!



        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0