trippelvinst, grönahandtag och Erika 16

helg, och ida är happpyyy :D
stressig dag idag, mamma följde mig till Pite på skido tävling, Pappa är på JVM i orsa så han kunde inte coacha mig :o hur skulle detta gå?
Som vanligt sätter jag mig i bilen reda att åka, helvete, skidorna!!?? pappa brukar alltid fixa det där, mamma har inte fått in rätt rutiner ännu. ajja, sprang in och hämta dom, kom då på att man kanske brukar valla sånna här saker?..  äsch de går som de går,  (dom gick as trögt).
Dessutom hade jag glömt anmäla mig, sånt fixar alltid pappa! Så de blev en Ö3 bana, har dessutom blivit förkyld så de gjorde inget, åkte jätte sakta hela banan, vill inte vara sjuk till USM nästa helg!

Det var iaf jätte funnnny att träffa min snygga medlemmar i tha triiio :D
Just de tha trio fick en trippel seger också!
Min käre teamsilvare vann dag tävlingen, jag Ö3 (woooho, jag är så jävla bra!?) och Linnea van natten, vilket team alltså :D

Men de uppstod ett probelm innan tävlingen, Linnea upptäcker att huset vi var i  hade GRÖNA HANDTAG på alla dörrar! :O herrguh, Linnea klarar inte sånna problem!



Jag var inte med på natten,  skulle till Erika som fyller år och fira henne :D
Jag snabbt hem, eller först han jag med en besök på dollar och köpte massa godis :Å.
Hemma stekta jag mig blodpudding x), snabbt upp till stallet där allt började tjorva så allt tog dubbelt så lång tid.
Hem igen, duscha och fixa mig på en halvtimme, men kom ändå för sent :b

Nu får erika snart övningsköra, känns ju kanske inte så där överdrivet säkert.
Vi hade det iaf jätte kul hos erika!, åt massa god mat och fika :D, och sjöng singstar, och såg twilight för trejde gången för mig, så jag och hannah sommnade XD



bild från när matilda fyllde förraåret.


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

hahahaha, jag garvade ihjäl när jag läste din problematiska dag ida ;D plus, handtagen, hemska asså !! hähähä, alwaays thaa triiiio :D<3

2009-02-01 @ 20:08:40
URL: http://lsundstrom.blogg.se/
Postat av: emms :)

haha, trippla segrara för tha triooo :D

så gryyymt bra! vi är så bäsat;D <33

2009-02-01 @ 20:55:02
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0