USM

I helgen kom ju då favvoherman hit :D <3
Så nu har han fått se hur fruktansvärt vacker våran by är ^^.
På fredan for vi å spana in folkan å åt där å så, allt för att locka hit han ;D meheh.
På kvällen hör vi hur ett gäng huliganer tassar upp för trappen, såklart vare hannah, linn, elin & anna som kom och våldgästa oss ;b haha, så söta dom är!


Lörda skulle de va tävling i boden men de blev inte av, vi steg upp kl 7 (:O)  och for dit men den var intsälld! Så när vi då ändå farit till boden stannade vi där och bada på nordpolen, suuuupermys:) <3 Sen tillbak till älvsbyn och tjocka i oss pizza, sen till bak till boden för ännu mer mat, sånt gillar vi;) och där träffade vi massa snyggingar, de var också nice.

Söndan blev de tävling, jag fick ju då int va med, men jag följde med som personlig coach till min käre silver teamare. Jag tror de är ett bra framtida yrke, mest av tiden satt jag på en stol inne och käka i bilar, kollade upp vilka hon skulle hänga, och vilka hon skulle slå ner direkt på fläcken, och almänt syka hennes konkurenter, och hindra den onde Gunnar för att förstöra. Men jag lyckades grymt bra för att säga det själv!;).
Emma kom 5:a och Linnea 3:a, grattis flickor :D
Karin å pappa etta^^, och herman nästan etta :b

Det var en grymt lyckad helg, alltid lika kul!;) <3
Men sen på kvällen vart herman tvungen å fara hem :(, men innan han for hann han kasta en stor spade snö innan för min jacka, hahaha,  är det så man behandlar sjuklingar?
Han ska få :D <3

     


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Wooho de är bra ida! Fortsätt såhär! ;D;D

2009-02-10 @ 21:04:49
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: hannah ;D

klart vi är söta ;D

2009-02-11 @ 14:43:28
URL: http://haannahnyberg.blogg.se/
Postat av: emms :)

hahaha, du mst komma på en riktigt bra hämnd nuu! ;)

hhaha:)<3

2009-02-12 @ 07:27:41
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0