utmaning ^^

Jag blev utmanad av Erika ;) Lillaiita.blogg.se

"Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information."


Mina 6 ärliga saker om mig själv.


Jag älskar mat.
Mat är min passion, jag äter hur mycket som helst, oavbrutet ;Å
Hannah brukar säga att jag är bottenlös.


Jag klara inte av att inte göra nånting.
Jag har jämt fullt upp, hästen, träna/tävla, skolan + att jag hinner vara med Hannah typ varje dag :D
Ibland händer det att jag har absolut inget att göra, då blir jag stressad.


Jag har varit utan godis ett helt år.
Jag, Ida Norén, gottegrisen #1 har hållt mig från godis ett helt år.


Jag hatar läsk.
Jag älskar alla sötsaker å sånt, men läsk klarar jag inte av, jag dricker bara Loka, de är för tuffingar!


Jag (och Hannah) är beroende av shopping.
vi älskar verkligen att shoppa, problemet är bara att vi bor i Älvsbyn av alla ställen. Men de blir många trippar till Linnnys hemstad,(som hon är enormt stolt över) tha big city Lule^^



Jag tycker om Herman och ..äsch jag kan inte skriva alla, de blir för långt. Men alla mina snyggvänner väldigt mycket! ;D
ni vet vem ni är ;)


Jag utmanar: Hannah Nyberg. Emma Bergström, Linnea Sundström, Calle & Markus ;b, Elin Öhgren och Linn Renlund :D 








Kommentarer
Postat av: Cornelia

1. Ja ida du ÄR bottenlös!

2. Loka är bara för tuffingar! Alltså bl.a jag ;)

3. Jag förstår att jag är med bland dom du tycker om :D hahahaha

2009-02-02 @ 17:51:02
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: Linnea :)

hahaha, thaa big city is thaa beeest ;D

måste nog fundera ut lite sanningar först då ;)! PUSS<3

2009-02-02 @ 21:07:46
URL: http://lsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0