hannah the cool giiiirl!

snart är mitt album på G ^^.
Som många vid de här laget känner till så har jag skrivit en kärleks förklaring till min kära vän hannah ;D
för de stackare som inte hört denna underbara låt så heter den - Hannah the cool girl.
Den är verkligen grym!

Sen har jag även en till på G, fast då blir de "Ida feat tomteverkstan". (alltså friens & elevrådet)
Elev fiket Maria har nänmligen tvingat oss att skriva en låt.
Jag sjöng den för hannah idag påväg till skolan, hon blev verkligen chockad hur bra den var! Eller vad säger du hannah? ;D hahahaha.


jag & hannah coooolar oss lite extra ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeh, joo friendslåten var ju verkligen, speciell :S hahaha



Men för alla er som vill höra HANNAH THE COOL GIRL så finns den ENBART på min å idas mobiler, kom fram å fråga om ni får höra den, men jag lovar inget :p

2009-02-13 @ 22:14:33
Postat av: Cornelia

Hahahhahaha den var ju bäst alltså! XDXD

2009-02-13 @ 22:15:43
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0