skidbrännboll

våran klass är bara för söt! virrige harry hade bestämmt att vi skulle själva bestämma vad vi skulle göra på idrotten.
Igår lekte vi massa söta lekar^^  och ja.. det gick inte särskilt bra för mig, så här har cornelia skrivit om händelsen XD


(från cornelias blogg)
2. Eftersom att Ida är väldigt begåvad inom skidsporten och skattjakt för vuxna (orientering) så tror dom flesta att hon är bra i alla sporter. Detta stämmer verkligen inte. Först och främst så körde vi en lek på idrotten idag som gick ut på att man var 2 och 2, och då hade man varsin liten madrass som man fick gömma sig bakom och även springa omkring med, medans två stycken andra skulle försöka träffa alla med en boll osv. Och Ida var då med Philip, eller jaa hon sprang mest och jagade Philip som hade sprungit iväg med madrassen. Såg otroligt roligt ut kan jag lova!
Och sen så har vi då Ida på brännbollen, och det är då en helt annan historia..

På hennes blogg kan ni även läsa om hur jag äter som en gris och hur mycket jag dregglar! :D + alla andra lejdheter som dyker upp varje dag ;D

Hursom helst så hade vi idortt idag med, så då skulle vi komma på nått annat trevligt att göra, så såklart kommer vi på den brilljanta idén att köra skidbrännboll i 27 -. HAHAHA, men det var grymt kul! jag ägde dom alla såklart.
De var inte så kallt, bara om fötterna. Så dom gjorde förjävla ont efteråt ;P
Bilder finns på fannys pixbox ;)

 
 se bara hur jag lider :(


Kommentarer
Postat av: emms:)

NAAAW, stackarn ;) hahah , vi brukade åxå göra den där madrass leken förr ;D

2009-02-12 @ 21:56:46
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Hahahah

Ni verkar ju inte vara riktigt kloka ni tre hihihi

2009-02-13 @ 12:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0