3 fina hus

Tänkte ja sku skriva lite om nyår, seg som ja är!;)

Började med att ja vakna av världens storm ute!:O nära att bussarna skulle ställas in, men jag tog mig ändå till lulääää för att fira med orienterarna hos ögren:D
Bussarna var helt cp så jag fick först åka till pite, å va där i typ 1 & ½ timme och sen ta bussen där i från till lule. Så jag satte mig på ett fik å drack lite kaffe, kolla stan lite å sen begav ja mig till luleee, tha big cityyy^^

For till linneas place först, sen ögge och hans lyx hus på östermalm! värsta knösområdet.
Det var iaf grymt kul, bra slut och bra början på de nya super året -09, som kommer bli BÄST :D
de ände minuset var smällarna som lule verkar total missat! i älvsbyn har vi till och med fyvärkerier på 1:a advent :D

Sen sov jag med giirrrlsen hos linnny, som också har ett grymt fint hus!;D
Dan efter åkte jag hem me calle som OCKSÅ har ett as lyxigt hus :O. Så kom mamma&pappa å hämta mig där, så jag kunde återvända till miniälvsbyn.

ojojoj, tre lyxiga hus på 2 dar!!, sånt gilla ja ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0