min fredag

helg och på hur bästa sätt frirar man det? jaaaa, i mitt fall blev de avslutning med ol- klubben XD iår igen.. på ett sätt ganska mysigt, men nej inte på en fredag. Men för en gångs skull var de en nyhet på programmet, "måndagsgruppen" (och nej, jag är för lat för att ingå i den) sjöng å spela massa låtar, som var så söta!

För andra året vann jag den så kallade "JVM pokalen"  för bästa ungdom eller nått sånt. Bli inte chockade, de är bara jag som kan vinna den! Men nått chockerande jag hittade när jag studerade den fina skapelsen var ett mycket fint inristat namn, (inte bara mitt och tha iiidoool ) utan 2003: AMANDA HOLMGREN. jaaaa, man glömmer bort de ibland, men amanda har vart en älvsbybo, men övergav oss för boden, boden av alla ställen? :o ojojoj, stackars flicka :)
I älvsbyn är vi faktiskt så generösa så vi ger ut massa godis till oss som medverkar i den klassiska tipsrundan, så nu sitter jag är och trycker i mig ;D


Och imorn ärde tävling i luläää, DM tror jag om jag inte minns fel, de blir najjjsigt att träffa alla sötingar;D <3


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

shiiiiiet vad kooolt ida!! du står på sammma pokal som thaa ajdåååål !:D det är STORT faktistk :O jag villa oxå vara så bra som du ida! hihihi sötplutt:D<3

2009-01-24 @ 18:28:30
URL: http://lsundstrom.blogg.se/
Postat av: amanda :D

hahahha, kmr ihåg när jag hade den :DD då var jag asigt stolt =) höhöhö

2009-01-24 @ 20:27:06
Postat av: emms:)

samma pokal som tha ajdåål!

vilkeen äraa, må jag säga :Å

Ja amanda gjorde ett dåligt val, hon skulle ha tagit kalix, helt klart ;)

2009-01-31 @ 22:19:19
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0