stortår

vad har jag gjort för ont?
igår när jag sku sova var jag ovanligt trött för att vara sista dan på lovet innan skolan, tänkte att hejn kankse inte blir en hannah och sova 1h, jag sov dock  mycket  längre än henne!;D men hur som helst när jag då sku försöka sova fick jag svin ont i mina stortår, jag har väll inte gjort dom någe? eller, måste ta ett snack med dom, för dom gör fortfarande ont..


men som sagt började skolan om idag, cp älvsbyn börjar en dag tidigare än alla andra :O.
Men dagen var inte allt för hemsk, har typ int träffat nån på lovet, så de va ju kul att träffa klasskompisarna,
eller jaaa.. inte hatobjektet, men han räknas väll inte som en klasskompis?


förövrigt borde alla läsa cornelias blogg, . lär känna Ida Norén. :D hahaha, en berättelse som beskriver mig perfekt!
Inom kort kommer även en beskrivning av hannah&carro^^
cornelias blogg

Kommentarer
Postat av: emms:)

hahah, strackars ida ;) men vi har å börjat idag ;oo

2009-01-07 @ 20:17:38
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0