there's a lot of things to do before you die..

gymnasievalet måste göras i veckan :O, i och för sig vet jag nog redan vad jag vill gå, de har jag vetat länge nu. Men de känns ändå som att, - jaha, nu är de det här jag ska gå, sen kommer jag få göra det här i resten av mitt liv?! näe, men så får de inte bli, är inte alls säker på vad jag vill bli, har många saker jag skulle kunna tänka mig göra. Men de känns som att de jag programmet jag väljer blir de jag kommer få göra, fast jag kommer ändå välja till så jag kan gå univeritet sen, så egentligen kan jag bli vad jag vill sen, så de är egentligen helt lungt!:D


sen blire ju aaas tråkigt att inte man inte kommer träffa alla kompisar lika ofta, men då kommer ju min käre silverteamare hit, och de blir ju grymt nice!;) + att vi kommer bli typ ubertränade :D

nu ska jag ta mig en promenad upp till min kusin och kolla på lite sminkningar till modevisningen på onsdag ;)

Kommentarer
Postat av: emms:)

hahah, jaa det är tråkigt att int kunna vara med sina gammle poolers lika mkt, Men att blu über tränad i älvsbyn med team silver är jävligt nicee :D

2009-01-31 @ 22:15:49
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0