pokemon^^

ååååååkeeeei, nu måste jag verkligen skriva ett nytt inlägg! Börjar tappa mina trogna besökare, illa Ida!

hänt mycket sen jag skrev sist.. :


vart hos herman :D <3 myyyyyys!;).
ätit på gladahudik, hata gladahudik
ätit hel rosa tårta^^
sara rumbutis seriouus samtal på matten XD
jag och hannah har varit totalllyyy serösa på matten TVÅ gånger i rad!!!! :o
åkt skridskor, två gånger.
vart ute å sprungit i -20 och sen förfryst vaderna typ ;b
gått som en kärring på grund av mina cp vader.
gått normalt igen efter cpvaddamprycket
KK3 har återvänt till komilavägen för en dag
hannah har klippt raklugg, supernice!;)
saknat herman massor
åkt skidor med daaaaad, och verkligen tagit i! :O :D
muntligt nationella prov i svenska, - gick SÄMST!
hämnd på sara rumbutis (idag, jag var tyvär inte där, men lät som en upplevelse ;D hahah)
hannah har fått en desperat creepy efterhängare XD
TP har börjat
upphakning i ryggen x300000, både för mig och hannah ;b
och mycket mer som jag inte har i hjärnan just nu,
för nu har jag magsjuka!! :O

gaaaaaah, hata sånt här! Fast nu är jag typ frisk, har lite feber å så men bara jag får i mig mat så kan jag gå till skolan imorn ;D
Idag har jag gjort igenting, legat framför teven hela dan och kollat på igenting! finns verkligen ingenting att se på dagarna, jooo på jetix vare pokemon, ... YEEEEEES :D
nu ska jag se one three hill, seeeeeyaaa.
PUSS<3





rösta på mig i nästa sesong av stjärnor på is ^^

Kommentarer
Postat av: Corran

Du får min röst i nästa säsong av stjärnor på is! :D

2009-01-21 @ 16:20:18
URL: http://kornelijah.blogg.se/
Postat av: emma :)

hahahaahha jag ska rösta :D <3

2009-01-21 @ 17:09:00
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: hannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnah

men är det inte du som är den som redan kan åka? som liksom ska lära en kändis? ;p kanske robin bengtsson ;DDDDDDD mihihihi hur som helst så ska jag rösta tills telefonen går sönder! ;DD

2009-01-22 @ 17:32:52
URL: http://haannahnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0