eva 48, en flicka i sina bästa år ;)

Ida is back ;D
Frisk som en, ..hmmm vad säger man?, äsch frisk är ja iaf :D

Cornelia tyckte de var bra jag kom tillbak, enligt henne är jag som solen, visste inte riktigt hur jag skulle tyda det.. men vi kom fram till att de är ju bättre än att vara ett månsken liksom ^^

Idag hade vi andra uppvärmningen för i år på idrotten, de räckte alltså inte med en där vi gled på madrasser för en hel termin?
Konstigt harry!
Franska lärarn har också fått nå snilleblixt om att vi nu måste ha 35 glosor :O, vem lär sig 35 ord på franska bara så där?

Det var en bra dag att bli frisk på idag för EVABRITTNYBERG fyllde hela 48 år idag :D wooooh alla säger grattis.
(hannahs mamma för alla tröga)
Och när någon fyller år i grannhuset så är jag som vanligt inbjuden, eller bjuden å bjuden, jag kommer dit de är tårta :D
Näeee, jag sjöng faktiskt en fin sång åt henne, förlåt att jag kallade dig för han :(
Hur som helst fick hon en sån här sak så jag och hannah kan göra milkshakes ^^, jag är säker på att dom tänkte på oss när dom köpte den!


Och nu har emma problem åter igen,  stackars liten, tur hon snart blir en äkta älvsbybo, så hon slipper den där saken kallad kalix, de skapar bara problem för stackarn, älvsby luften är betydligt bättre! :D


ajjjja, nu ska jag väll sova eller nått i den stilen, PUSS


 

dagen till ära ägnar vi åt EVA :D pusseva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0