återupplivning

Jag fick en ovänatad önska om ett nytt inlägg här på min underbart fina blogg ;>
Men jag känner liksom inte att blogga är nått jag sitter inne och gör hela sommarn.., vem bryr sig egentligen? ;)
Men bara för att jag är så gryyymmt snäll så ska ja göra ett inlägg ;) borde egentligen jobba nu, men va fan? :d

undra när jag skrev senast?, har hänt en HEL DEL sen sist, både roliga och tråkiga saker, men ja ork it gräva ner mig i massa bajs, så ja fokuserar på alla roliigheter, de är ju sommmmmar liksom! loveee it ;>

Förra veckan var ja i Idre, grymmt kul som alltid ;D  första hela veckan nu som jag är hemma på lovet, har mest busat med hannah, badat, steekt i stekvädret ;D vi har försökt få ihop folk till nå kul men alla är upptagna hela tiden.

näääe, ja ork it skriva om allt, jag lägger ut lite bilder ist ;D de e roligare :>



innan skolan sluta var ja i Tallin med bästklassen ;)



när vi kom hem börja de lida mot sitt slut, och de va sista skolveckan och karnevalen ;D



kvällen innan examen grilla vi med klassen å hade de mysit, och provåkte vårat släp ;D



sen vare examen, fan ja kommer sakna er!!, mina bästa 9 år med er <3

första vecka på sommarlovet jobba ja som ledare på nof lägret i lule, de va gullligt ;) hehe


sen hem å fira midsommar med snyggingarna ;)
vi va hos mig och grilla mat å så, sen fick vi besök av johanna moa och jens ;) for ut på byn, där de var totalyy dött, så då for vi till jens och hade ttrevlit (:



sen vare idreee, vårat sista men helt klart bästa år ;DD


ojjj, vilket inläggg!, ajja nu är bloggen återupplivad ;D
nu ska jag med pappa och köpa plankor så jag kan jobba ;>
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: hannahhannahhannahhannahhhanaztryetbdxm

Shieeeeeeet,, STORbloggarn!!! :O

2009-07-02 @ 16:35:03
Postat av: Anna

Hehe, de var på tiden med en ny uppdatering!! ;DDD

2009-07-02 @ 21:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0