gaybloggen

jag är med min ven hannah ;D
jag och hannah är himmla coola!
jag och hannah msnar med varann
jag och hannah sitter i mitt rum, näääe inte mitt rum, utan rummet jag blivit förflyttad till!!!!!! :OOOO johan är hemma över sommar, så då tyckte mamma att hon var så smart och låta han ta MITT RUM ;O, jag får sova här nere i ett fult litet rum, i en bäddsoffa, i en bäddsoffa som är hård och jävlig, rummet är ljust och varmt!!!
hela sommarn har dom tänkt att jag ska sova här :O


bara för att han är så snäll  och tar mitt rum får han va me på bild ;>(petter, johan och jag, fina kläder vi har)

men hur som helst så, här sitter vi ;) de är ganska fint egentligen, på sitt sätt(y)
iallafall så läser hannah gaybloggen, dregglet bara rinnner!

han är ju bara för GRRRRRR <33333333 ellller nååå?

hannah tycker jag bloggar för mycket, hon är rädd att ja ska bli en nolifer, och de vill vi ju intttt!
så nu ska ja sluta, PUSSSS ;*

Kommentarer
Postat av: hannnaah :D:D

Ida, du är redan en nolifer, men akta så du int blir en nålifer, som vissa andra :O

2009-07-07 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0