sånna här EE ju bara för roliga ;>

HÅLL NER KNAPPEN I 5 SEK I DIN TELEFONBOK

OCH SKRIV NAMNET DEN STANNAR PÅ



Mitt avskedsbrev

Kära Carolina Berggren, jag ville bara säga förlåt för allt, speciellt för min otrohet med Elin Öhgren, det var inte meningen att du skulle hitta oss i garderoben med Jens Lundberg , jag vet att det inte är lätt för dig. Och det blir nog inte lättare av att jag säger att din bästa kompis Tommingas är mycket snyggare än dig. 

men det är nog bäst såhär, jag har ändå alltid varit förtjust i min strippdansare Adam Storm som dansade för mig på min möhippa när jag gifte mig med Anette Lagerskog. Tack Carolin Karlsson som alltid fanns där och gav mig råd, sen vill jag tacka Emma Öhgren för att du gav mig den oförglömliga natten, och tack till John sjöqvist som filmade det hela.
p.s jag älskar Petter bergman




 nu ska ja bygga me lego ;* seeeeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0