3 månader, älskling <3

YES! nu har jag kommit på namnet på hannahs blivande hund. Kom på de när jag pluggade på franskan igår kväll. De är grymt, bara det att de är bäst att alla som ska träffa hunden inte kan franska eftersom de betyder soptunna. Den ska alltså få heta poubelle, tänk er en ful liten mops, så jävla gulligt ;D + att man kan kalla den för belle... ååh jag ska gå och köpa en åt henne på direkten! Vi måste bara få död på busan först x) hahah, nääe inte min lille beuuuus. Hon får ta och flytta in hos mig ist ;)

Men på tal på franska, måste nog ta tag i de hela nu. Skulle egentligen på skidträning. Men min mor påstår att jag lever ett för stressigt liv, och tror väll att jag ska gå in i väggen eller nå, vad vet ja XD Så jag tar nog ett springpass ist om jag hinner. Får ju ändå träna själv på idrotten imorn ;). Och ikväll äre ju desperate housewives, inte till att missa! Så bäst jag sätter igång.




Kommentarer
Postat av: amanda :)

påtal om franskar, sävast e invaderat av 30 talet franskar för tillfället :O ! och jag med min tysk då ^^

2009-03-17 @ 22:52:40
Postat av: hannah

snälla ida, ta min katt :)

2009-03-18 @ 14:31:27
URL: http://haannahnyberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, min pappa var likadan när jag där ett tag tränade 5 pass i veckan på korpen, var ledare på gympan 2 gånger iveckan, ku + läxor, prov mm... Så denna termin vart jag tvungen att dra ner lite tyckte han X)

2009-03-18 @ 15:57:05
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0