fredag

hallååååå, förlåt over mitt agretionsinlägg tidigare. Men ibland blir man så jävla besviken, nu vet ja ju int säkert.. men fan om de är sant :o de trodde ja verkligen inte om dig! :(

nu är ja iaf med hannah, hon blir man inte besviken på iaf :D höhöh. Hon äter så jag bloggar lite..
Iaf så igår var jag med Hannah Elin Linn och Anna ;D alltid lika grymt kul! Såg världens bästa film^^, ja lovar den är grym! + hallon&choklad/banan smoothiiiieee kan liksom inte bli bättre ;D

Idag vakna ja 8, för att jag var så ledsen över de ja upptäckte igår..   kan int skriva om de här, men om ni är  nyfikna kan ni ju fråga över msn eller nå;)
Iaf så for ja å red privatlektion, de var bra, ..då blev ja glad igen ;) Sen har ja lekt me hannah hela dan, och tagit ut min ilsk över henne XD haha, förlåt min ven, nallebjörnen i skallen var inte meningen :D Ikväll blire fruktsallad med hannah mamma och eva, höhööhhö (: muuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0