torsdag

jag har kännt mig så duktig i veckan!, inte på att blogga då. De har ju int blitt så mycket me de. Har inte alltid tid me sånt, men läs hannah blogg om nu är intresserade av vad som händer ;D hahaaha.
Men iaf, så sprang ja & min bror ett långt pass i tisdas, sen har jag fixat med harry så jag får fara och träna skidor själv på idrotten. Så både igår och idag har jag åkte skidor i 1&½ timme!  + att jag nyss har vart ute å gått^^
Men nu är ja less åka skidor, de är blir så drygt efter ett tag! Men snart blire orienterings dags. Två skido tävlingar kvar, sen ska ja börja ladda i för USM lägret i göteborg ;D

Efter min seeeega skoldag, så jag å hannsi typ 4 avsnitt av OC ;D vi har lånat sesong 3 av cornelia. Kan knappt vänta tills imorn, så vi kan forsätta se ;) jag har redan sett dom där avsnitten förr, så jag vet vad som händer. Men ändå ;D
Älskar sånna där serier!

Nu ska jag börja ladda in för nationella provet i engelska imorn :O gaaaaaaaaaaah! eftersom de svenska gick åt helvete, så kan ju de här inte bli så mycket bättre precis. Just de, andra världkriget prov idag, suck! ajja, blir iaf ett G ;b Jag och hannah börja fundera på vad historia ska ge egentligen?!
Kan man inte leva i nuet och framtiden typ?! De som redan hänt för flera tusen år sen går ju int att göra nått åt lixom.

Kommentarer
Postat av: emms:)

hahah, jaa gammal historia går ju inte att ändra på ;b

2009-03-13 @ 14:37:27
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0