sportlov!

nu har ja varit dålig på att uppdatera, men det har iaf vart en supernice helg och början på lovet!

fredag -
efter skolan tog ja bussen till Lule och där träffa ja Linnea, så tog vi bussen vidare till den coola staden chaaaaalixxxx ^^ jag blev gode förvånad över hur stort de faktiskt är X) visste ni tillexempel att kalix har en rulltrappa och en pratande klättervägg? hur coolt är int de ;)
Iaf så sov vi oss emmsi, grymt kul & massa mys, och jag och emma fick byta våra skor ;)

Visste ni att 82 % kissar i duschen?

lördag -
då vare två tävlingar, gick int så bra. Men för elitemma blev de en dubbelseger ;). Jag vill också vara så bra! men emma har nu lärt mig hur jag ska åka fort, - tänk på "hot and cold" så gåre super snabbt^^
Sen åkte ja hem me linny till Lule, och var oss henne ett tag ;D Sen kom mamma och hämta mig.
Elin och Cornelia var hos Hannah, så jag gick över dit, de var också niceigt ;) Jag och Elin stanna till kl 3, höhöhö.

söndag -
Elin och Linn har fyllt år, för gode länge sen. Men dom hade deras partiiiiii nu ;D
Grymt kul hade vi!, fika, sjöng singstar, gitar hero, fika lite till, å spela ett svin kul spel;).
Sen var vi me om världens läskigaste händelse.
Linn bor nämnligen på en norrbottensgård i ett gode gammalt (men skitfint) hus, och för kanske ett år sen så hade veronica hört massa konstiga saker. Så dom tog dit ett medium som typ såg att de var andar i köket, creeeeepy! Men iaf så tog dom bort dom där andarna.
Men så när vi skulle sova så sov alla utom Hannah och Cornelia. När dom plötsligt börjar höra massa ljud och typ fotsteg nerifrån köket :o.
Jag hade somnat för länge sen, men jag vaknade av dom där steg :OOOO sen vakna anna också av dom där stegen. Fyfan!!! + att dom kom från köket :O Och de var ingen som hade varit där nere under natten.
Så jäkkkla rädda vi var! xD Fast de var ganska kul ändå ;>


Så de blev en toppen helg ;D

 

mys hos emma <3 och min och amanda klantiga fall vi sista kontrollen XD



världensbästa, jag och linns ubersöta hund som heter linus och inget annat ;) <333



har fler bilder på pixbox

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var Linn spappa som hade arit ut med hunden :( Han sa det til oss i typ igåt

2009-03-04 @ 22:59:28
URL: http://pelo.blogg.se/
Postat av: emms:)

chalix är koolt ;)

haha, fan vad läskigt;O hahah ;D

2009-03-05 @ 14:23:11
URL: http://emmmmaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0