hej bloggen

ojoj, mer än en vecka sen sist. Men för mig har de varit samma som för hannah, jag blir deppig av datorn, och ännu mer av bloggen typ.. så de blir mindre uppdatering framöver ;b
Konstigt nog har mina besöker ökat ;o.

Sen sist jag skrev har de hunnit hända en del, en grryyymt stor besvikelse förra helgen. Fast jag måste nog börja erkänna för mig själv att det var nog den bästa lösningen, för tillfället iallafall. Vill inte dra upp de som hände på bloggen, dessutom orkar jag inte dra upp hela händelsen igen. Jag skrev av mig allt på engelska nationella uppsatsen i torsdags, och nu har jag bestämmt jag ska lämna mig de där bakom mig. De ska inte tas upp igen, på länge iaf. Nu ska jag bara fortsätta leva liksom :) De kommer ändå att fixa sig!

Förutom de tråkiga den helgen så var de ändå grymt kul med Emms och Linnea ;)  Dessutom tog vi silver i USM staffeten^^

De var lite deprimerande att komma hem till älvsbyn sen, men tur jag har min snyggingar här hemma också ;D <33

Fick brev från folkan i veckan, att jag hade kommit in på idrottslinjen, och kom på att jag kommer vara totaly sämst. Så i veckan har jag ökat upp min träning en aning, jag känner mig riktigt stolt ;b. Är så härligt när man kan börja springa nu igen. Provade mina nya OL skor också i veckan, dom var grymma x) hehe.

Igår var jag med min hannahpanna, och sen for vi med Elin, Linn och Anna och såg bio ;) myyyyys!
Hannah undrade om jag skulle följa till Lule idag, hade ju vart grymt kul, men jag måste spara mina pengar till göteborg. Dessutom har jag jour i helgen, och sen var de väldigt länge sen jag bara var hemma, men ska nog fara ut å springa en riktigt lång tur i de fina vädret snart ;)
Hadeeee. <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer int alls vara sämst! For det löner jag xD

Jag tränar int nå! Måste ta itu med det till veckan! ;p

2009-03-28 @ 14:35:16
URL: http://emmmmaab.blogg.se/
Postat av: Linn

Men så kuul att du kom in ;D

Men skulle inte hannah också spara pengar??

2009-03-28 @ 18:41:46
URL: http://linnie.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha jååå jag skulle spara pengar :) men då sålde vi en skoter så helt plötsligt var jag rik igen ;p

2009-03-28 @ 18:55:17
URL: http://haannahnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0