som hannah säger, blondes have more fun

sååååja, nu är jag blond igen ;D känner mig redan lite dummare.. hmmm, hur ska detta sluta?
Iaf så gjorde vi inte hel blond än, de blev mer kola/beige/guld färg om ni fattar ;) jag ska bleka de en gång till närmare examen, så sen får solen fixa resten så är jag totaly blond sen. Så jag ville inte bli helblond ännu ;b.
Men sak förbi Emma imorn och hämta en färgboll, de fungerar ungefär som en inpackning fast med färg ;) hon hade en typ beigeblond som hon inte behövde ;)
peeeerfect.

nyvecka då, suck. Men går bara 4 dar, för på freda drar ja till övik på JSM och träffar min snyggggis, som förövrigt är i spaninen nu och blir brun. FUUUSK! Jag vill också vara brun nu, bort me snön!

Franskaprov på torsdag, så jag ska nog börja plugga lite på de nu. Vill ju inte svika molande lixxxxom, ..jag är nog hennes enda ljuspunkt i våran franskagrupp ;D


Kommentarer
Postat av: Elin

Det syns verkligen på bilden hur aktiv du är, Molander måste vara stolt alltså!!

2009-03-17 @ 18:58:11
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0